Philips Viva Café HD7827/50 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD7827/50 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

spoor14 25-07-2011

het koffiezetapparaat ziet er qua vormgeving goed uit,
alleen als je twee kopjes wil zetten moet je er bijblijven anders lopen de kopjes van de bodemplaat af en is je koffie verloren
ook de beloofde ontkalker van Philips hebben we na een paar weken nog steeds niet ontvangen
we hebben een rubbermatje op de bodemplaat gelegd,
en daarmee is het probleem van het weglopen van de kopjes verholpen

j van kooten 23-04-2011

De eerste na twee weken omgeruild bij Mikro-electro wegens enorm lawaai. Het kopje trilde van de bodemplaat af. Dit vond men in de winkel ook geen goed product, maar de nieuwe maakte net zoveel kabaal.
Een dame van de Philips helpdesk vroeg mij een kop koffie te zetten en dan de telefoon naast de senseo te houden.1 keer mét bodemplaat en 1 keer zonder bodemplaat.Ze wist gelijk wat er aan de hand was. Ik krijg een nieuwe bodemplaat toegestuurd (inmiddels ontvangen en maakt totaal geen verschil met de originele) Het kabaal wat de machine maakt zónder bodemplaat is normaal, werd mij verteld.
Het was ook een hele onderneming om de juiste chocopad aan te schaffen. In mijn onwetendheid met het product (want mijn eerste senseo) had ik chocopads van Nutricia gekocht en gedacht dat deze in de chocopadhouder van Philips zou passen, niet dus.
Na 3 omruilingen eindelijk de goede chocopad gevonden, want het nummer van deze senseo staat dus nog niet op de diverse verpakkingen.
Het volgende fiasco was cappuccino van D.E.
Volgens de gebruiksaanwijzing 1 pad in de dubbele padhouder, dan op 1 kopje drukken en klaar is de overheerlijke cappuccino.
Bij mij was het een kopje warm bruingekleurd water met iets wat op een wittig schuimlaagje leek.
Na enkele pogingen opgegeven en padjes teruggestuurd naar DE. Nog geen uitslag ontvangen.
Kortom; het valt mij zwáár tegen.

Linda122 03-04-2011

Ik heb deze senseo in Januari nieuw gekocht en inmiddels is hij meer bij het reparatie-centrum als dat ik hem kan gebruiken. Hij begon al na twee weken met lekken en nu is hij voor de 4e keer naar het reparatie-centrum van Philips. Het oude model van Senseo is en werkt beter dan dit nieuwe model. Hij ziet er erg leuk uit, maar daar blijft het dan bij.

liefhebber50 13-12-2010

goed apparaat voor een redelijke prijs. koffie blijft goed warm. je kunt verschillende padsoorten erin doen.goede vormgevig. is in hoogte verstelbaar.

russeltje 10-11-2010

Tot nu toe niet volgens mijn verwachting,ik heb de oude senseo weggedaan omdat hij halve bakjes koffie ging geven.
Nu koop ik deze nieuw en wat denk je bij 2 kopjes krijg ik halve bakjes koffie,bij 1 kopje is het redelijk vol.
De smaak van de koffie is overigens bij beide lekker.